Ana Sayfa
Ekonomi

Bursa'da Eşi Altını Çöp Sanıp Attı

Bursa'da bir kişi, ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını eşi çöp sanıp attı. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulmak için seferber oldu.

27 Haziran 2026 09:181 görüntülenmeKaynak: CNN Türk Gündem
Bursa'da Eşi Altını Çöp Sanıp Attı

Bursa'da yaşayan bir kişi, ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını eşi tarafından çöp sanılarak çöpe atıldı. İddiaya göre, eşi temizlik yaparken altınları çöpe koydu.

Olay, dün sabah saatlerinde Bursa'nın Osmangazi ilçesi olan Gazi Mahallesi'nde meydana geldi. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri, altınları bulabilmek için seferber oldu. Çöplükte arama çalışmaları devam ediyor.

Altınların çöpe atılması hakkında konuşan mahalleli, 'Eşi, altını çöp sanıp attı. Şimdi mahalleli olarak bizler, bu altını bulmak için çöplükte arama yapıyoruz.' dedi.

Belediye ekipleri, çöplükteki arama çalışmalarına destek veriyor. Polis ekipleri de olayla ilgili soruşturma başlattı. Olayın nasıl gerçekleştiği ve altının değeri hakkında detaylı bilgi verilmedi.

Arama çalışmaları devam ederken, mahalleli ve yetkililer, altının bulunması için umutlu olduklarını belirttiler. Bu tür olayların yaşanmaması için evlerdeki değerli eşyaların dikkatli bir şekilde saklanması gerektiği vurgulandı.

Son olarak, Bursa'da yaşayan vatandaşlar, evlerinde değerli eşyalarını güvende tutmaları için uyarıldı.