Ana Sayfa
Ekonomi

Bursa'da 1 kilo altın çöpe atıldı! Mahalleli seferber oldu

Bursa'da bir kişi, ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını eşi çöp sanıp attı. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulmak için seferber oldu.

27 Haziran 2026 09:031 görüntülenmeKaynak: CNN Türk Gündem
Bursa'da 1 kilo altın çöpe atıldı! Mahalleli seferber oldu

Bursa'da yaşayan bir kişinin ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafından çöp sanılarak çöpe atıldı. Olay, dün akşam saatlerinde Bursa'nın Osmangazi ilçesi olan Çırpan Mahallesi'nde meydana geldi.

İddiaya göre, bir kişi ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını, eşi çöp sanıp çöpe attı. Altınların çöpe atıldığını öğrenen mahalleli, polis ve belediye ekipleri ile birlikte altınları bulabilmek için seferber oldu. Çöplükte arama çalışmaları devam ediyor.

Mahalle sakinleri, 'Bu kadar değerli bir şeyi çöpe atmak çok yanlıştı. Umarım altını buluruz' dedi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Polis ekipleri, altının çöpe atıldığı saatlerde evde kimlerin olduğunu belirlemek için çalışma yürütüyor.

Belediye ekipleri de çöplükte arama çalışmalarına destek veriyor. Ekipler, çöpleri tek tek ayırarak altını bulmaya çalışıyor. Mahalleli de arama çalışmalarına katılarak yetkililere yardımcı oluyor.

Altınların bulunması durumunda, sahibine teslim edileceği belirtildi. Olay, mahallede büyük yankı uyandırdı. Altınların çöpe atılması ile ilgili daha fazla detay bekleniyor.

Arama çalışmalarının sürdüğü belirtildi.