Ana Sayfa
Gündem

Kayıp Naciye A. cinayet dosyası 18 yıl sonra yeniden açıldı

Aydın'da 2008'de kaybolan Naciye A.'nın planlı cinayet sonucu öldürüldüğü tespit edildi. 7 kişi gözaltına alındı.

25 Haziran 2026 20:551 görüntülenmeKaynak: NTV Gündem
Kayıp Naciye A. cinayet dosyası 18 yıl sonra yeniden açıldı

Aydın'da 2008 yılında kaybolan Naciye A.'nın dosyası yeniden açıldı. İçişleri Bakanlığı, olayın planlı bir cinayet olduğu tespit edilirken, 7 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.

Naciye A., 12 Temmuz 2008 tarihinde Aydın'ın Koçarlı ilçesinde kayıp olarak aranmaya başlanmıştı. Yapılan incelemelerde olayın planlı bir cinayet olduğu ortaya çıkarken, İzmir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Kayıp Şahıslar Büro Amirliği, Suç Analiz Büro Amirliği, Aydın İl Emniyet Müdürlüğü ve istihbarat birimlerinin desteğiyle kapsamlı bir çalışma yürütüldü.

Torbalı Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde; İzmir merkezli, İstanbul ve Aydın'da eş zamanlı operasyonlar düzenlendi. Operasyonlarda toplam 7 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı. Naciye A.'nın aynı yıl İzmir'in Karabağlar ilçesinde öldürüldüğü ve cesedinin Torbalı ilçesine bırakıldığı değerlendirildi.

Üç ilde eş zamanlı operasyonlarda gözaltına alınan şüphelilerin kimlikleri ve olayla bağlantıları inceleniyor. Naciye A.'nın kaybolmasının ardından 18 yıl geçmesine rağmen dosyanın yeniden açılması ve şüphelilerin gözaltına alınması aile ve toplum için adaletin sağlanması açısından önem taşıdı.

Bu olay, planlı cinayetlerin ve kayıp vakalarının yıllarca çözülemeden kalabileceğini ancak adli makamların ve güvenlik güçlerinin sürekli çalışma ve gelişmiş teknik imkanlar sayesinde bu tür suçların aydınlatılabileceğini gösterdi.

Gelecekte benzer suçların önlenmesi ve adaletin daha hızlı sağlanabilmesi için güvenlik güçlerinin ve adli makamların çalışmalarını sürdürmesi bekleniyor.