Ana Sayfa
Teknoloji

İstanbul'da iki ilçeye 14 saat su kesintisi

İstanbul'da Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerine 14 saat su verilemeyecek.

22 Haziran 2026 13:421 görüntülenmeKaynak: AA Güncel
İstanbul'da iki ilçeye 14 saat su kesintisi

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle yarın Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerine 14 saat süreyle su verilemeyeceğini bildirdi.

İSKİ'den yapılan açıklamaya göre, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında yapılacak çalışmalar kapsamında, yarın sabah 08.00'dan itibaren 14 saat boyunca Kağıthane'nin Çeliktepe, Gültepe, Hürşad, Merkez, Şehit Şükrü, Yeşiltepe mahalleleri ile Sarıyer'in Ayazağa, Kilyos, Maslak, Pınarbaşı mahallelerine su verilemeyecek.

Bu çalışmalar, İstanbul'un su şebekesinin daha verimli ve güvenli çalışması için yapılıyor. İSKİ, bu tür çalışmaların zaman zaman su kesintilerine neden olabileceğini belirterek, vatandaşların anlayışını rica ediyor.

Kağıthane ve Sarıyer'de yaşayan vatandaşlar, su kesintisi nedeniyle oluşabilecek mağduriyetlerin giderilmesi için İSKİ'nin ilgili müdürlüklerine başvurabilecekler. İSKİ, su kesintisiyle ilgili daha detaylı bilgi için çağrı merkezini arayabileceğini de açıkladı.

İstanbul'da su kesintileri sık sık yaşanıyor. İSKİ, altyapı çalışmaları ve arızalar nedeniyle zaman zaman su kesintilerine gidiyor. Bu kesintiler genellikle kısa süreli oluyor ancak bazı durumlarda daha uzun sürüyor.

İSKİ, İstanbul'un su ihtiyacını karşılamak için sürekli çalışıyor. Şehirdeki su şebekesinin bakımı ve onarımı için düzenli olarak çalışmalar yapılıyor. Bu çalışmalar, su kalitesini ve şebeke güvenliğini sağlamak için önem taşıyor.