Ana Sayfa
Spor

Galatasaray Başkanı Özbek: En iyi takımı kurmak için çalışıyoruz

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, TFF harcama limitleri kapsamında en iyi takımı kurmak için çalıştıklarını belirtti.

24 Haziran 2026 11:491 görüntülenmeKaynak: AA Güncel
Galatasaray Başkanı Özbek: En iyi takımı kurmak için çalışıyoruz

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) harcama limitleri kapsamında en iyi takımı kurmak için çalıştıklarını belirterek, "En güzel transferleri yapmak, en iyi ve başarılı takımı kurmak için çalışıyoruz." dedi.

Özbek, Galatasaray'ın gelecek sezonda başarılı olması için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarını söyledi. TFF'nin belirlediği harcama limitlerinin takımın planlamasını etkileyip etkilemediği konusunda ise Özbek, "Harçma limitleri elbette ki planlarımızı etkilemektedir. Ancak biz Galatasaray olarak her zaman en iyisini yapmak için çalışıyoruz." şeklinde konuştu.

Galatasaray'ın transfer politikası hakkında da bilgi veren Özbek, "Transferde çok şaşırtıcı şeyler yapmayacağız. Elimizdeki imkanlar dahilinde en doğru ve en iyi transferleri yapmak istiyoruz." ifadelerini kullandı. Özbek, ayrıca Galatasaray'ın altyapısına da önem verdiklerini ve genç oyuncuların yetişmesi için sürekli çalışıklarını belirtti.

Galatasaray'ın hedefleri hakkında da konuşan Özbek, "Galatasaray taraftarı, takımın her zaman başarılı olmasını istiyor. Biz de taraftarımızın beklentilerini karşılamak için çalışıyoruz. Şampiyonluklar kazanmak, kupalar almak istiyoruz." dedi.

Özbek, Galatasaray'ın gelecekteki planları hakkında ise, "Gelecek sezon için planlarımızı yapıyoruz. Takımın daha da güçlenmesi için çalışacağız. Taraftarımızın desteğiyle birlikte başarılı olacağımıza inanıyorum." şeklinde konuştu.

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, son olarak taraftarlara mesaj vererek, "Taraftarımızın güvenini ve desteğini her zaman hissediyoruz. Onların beklentilerini karşılamak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız." dedi.