Erzincan'da inşaat sahasında doğalgaz sızıntısı kontrol altına alındı
Erzincan'da inşaat sahasında doğalgaz sızıntısı meydana geldi. Ekiplerin müdahalesiyle sızıntı kontrol altına alındı.

Erzincan'ın şehir merkezindeki İnönü Mahallesi 17. Sokak'ta bulunan Merkez Çarşısı inşaat alanında doğalgaz kokusu hisseden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye polis, itfaiye ve doğalgaz dağıtım şirketi ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alarak vatandaşları bölgeden uzaklaştırırken, doğalgaz ekipleri sızıntının kaynağını tespit etmek için çalışma başlattı.
Ekiplerin müdahalesiyle gaz akışı kesilerek sızıntı kontrol altına alındı. Olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, ekiplerin gerekli güvenlik tedbirlerini almasının ardından bölgedeki risk ortadan kaldırıldı.
Sızıntının nedenine ilişkin inceleme başlatıldı. Yetkililer, olayın detayları hakkında bilgi vermezken, bölgede yaşayan vatandaşların güvenliği için gerekli tüm önlemlerin alındığını belirtti.
Bu tür olayların önlenmesi için düzenli olarak doğalgaz boru hatlarının kontrol edilmesi ve bakımının yapılması gerektiği vurgulandı. Erzincan'da doğalgaz altyapısının güvenliği konusunda sürekli çalışmalar yapıldığı belirtildi.
İnönü Mahallesi'nde doğalgaz sızıntısının yaşandığı inşaat sahası çevresinde güvenlik önlemleri alındı. Bölgede yaşayanlar, olayın kontrol altına alınmasından memnun olduklarını belirterek, yetkililere teşekkür etti.