Emine Erdoğan'dan AK Parti İstişare Toplantısı'na dair paylaşım
Emine Erdoğan, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşımda bulundu. Toplantı Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlendi.

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşımda bulundu.
Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, toplantının önemine vurgu yaparak, 'Ülkemizin dört bir yanından gelen katılımcılarla fikir alışverişi ve değerlendirme toplantısı gerçekleştirdik. AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda bir araya geldiğimiz tüm katılımcılara teşekkür ederim.'
Toplantıda, AK Parti'nin gelecek dönem stratejileri, yerel yönetimlerle iş birliği, ekonomi, eğitim ve sağlık gibi birçok başlık ele alındı. Katılımcılar, Türkiye'nin çeşitli bölgelerinden gelen belediye başkanları, milletvekilleri ve parti yöneticileri oldu.
Emine Erdoğan, paylaşımında, toplantının amaçlarından bahsederek, 'Bu tür toplantılar, bizim için çok değerli. Buralarda konuşulanlar, bizim gelecek planlarımızı şekillendiriyor.'
AK Parti'nin düzenlediği bu tür toplantılar, genellikle parti yöneticilerinin, milletvekillerinin ve belediye başkanlarının katılımıyla gerçekleşiyor. Bu toplantılarda, parti politikaları, hükümet çalışmaları ve yerel yönetimlerle ilgili konular ele alınıyor.
Emine Erdoğan'ın paylaşımı, sosyal medyada olumlu yorumlar aldı. AK Parti'nin resmi sosyal medya hesaplarından da paylaşım yapıldı.