Bursa'da park halindeki araç 3 katlı binaya çarptı
Bursa Osmangazi'de park halindeki araç hareket ederek 3 katlı binaya çarptı, binada hasar oluştu.

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde park halindeki bir araç, hareket ederek 3 katlı bir binaya çarptı. Çarpma sonucu binada hasar oluştu.
Kaza, dün akşam saatlerinde Osmangazi ilçesi Çırpan Mahallesi Şehit Ömer Faik Genç Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, park halindeki otomobilin şanzımanı bozuldu ve araç harekete geçti. Kontrolden çıkan araç, 3 katlı apartmana çarparak durdu.
İhbar üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaptığı incelemede, araçta kimselerin olmadığı belirlendi. 3 katlı binada hasar oluşurken, mahalle sakinleri şok yaşadı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Konuya ilişkin açıklama yapan Osmangazi Belediye Bası Sözcüsü Şahin, 'Olayın şokunu atlatmaya çalışıyoruz' dedi.
Hasar tespit çalışmaları devam ederken, binanın sağlamlık durumu konusunda inceleme yapılıyor.