Beyoğlu'nda yol verme kavgası: Motosikletli tehdit etti
Beyoğlu’nda yol verme meselesi yüzünden çıkan kavgada motosikletli bir kişi, sürücüye 'Boksörüm, çeneni kırarım' diyerek tehditler savurdu.

Beyoğlu’nda yol kenarında park halindeki aracında bekleyen bir sürücü ile motosikletli iki kişi arasında yol verme meselesi yüzünden tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen küfürlü kavgada motosikletlilerden biri sürücüye, 'Boksörüm, çeneni kırarım, polis çağırsana, seni çok kötü yaparım' diyerek tehditler savurdu.
Çevredekilerin müdahalesiyle yatıştırılan o anlar, araç kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Olay, Beyoğlu’nda dün akşam saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, motosikletli iki kişi, park halindeki araca çarpma tehlikesi geçirdi. Bunun üzerine sürücü ile motosikletliler arasında yol verme meselesi yüzünden tartışma çıktı.
Tartışma kısa sürede büyüdü ve küfürlü bir kavgaya dönüştü. Motosikletlilerden biri, sürücüye 'Boksörüm, çeneni kırarım, polis çağırsana, seni çok kötü yaparım' diyerek tehditler savurdu. Sürücü, tehditler karşısında paniğe kapıldı ve çevredekilerden yardım istedi.
Çevredekilerin müdahalesiyle kavga yatıştırıldı. Olayın ardından motosikletli iki kişi olay yerinden uzaklaştı. Sürücü, yaşadığı korku ve paniği ise araç kamerasıyla kayıt altına aldı. İfadesine başvurulan sürücü, 'Motosikletliler bana küfür etti, tehdit etti. Ben de onlara küfür ettim. Sonra çevredekiler müdahale etti' dedi.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Bu tür olayların önlenmesi için trafik kurallarına uyulması ve sürücülerin saygılı davranması gerektiği vurgulandı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, 'Trafik güvenliğini sağlamak ve kazaları önlemek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz' dedi.