Ana Sayfa
Siyaset

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle görüştü

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle bir araya geldi.

23 Haziran 2026 13:342 görüntülenmeKaynak: CNN Türk Gündem
Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle görüştü

Turizm sektörünün temsilcileri, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy ile bir araya geldi. Görüşme hakkında detaylı bilgi verilmedi, ancak Bakan Ersoy sosyal medya hesabından değerlendirmelerini paylaştı.

Ersoy, görüşmede turizm sektörünün mevcut durumu ve gelecek hedefleri hakkında görüş alışverişinde bulunulduğunu belirtti. Turizm sektörünün temsilcileri, sektörün gelişimi ve sorunları hakkında Bakan Ersoy'a bilgi verdi.

Turizm, Türkiye'nin ekonomisi için önemli bir sektör. 2022 yılında Türkiye'yi ziyaret eden turist sayısı 51,2 milyon olarak kaydedildi. Bu sayı, 2021 yılına göre % 71,9 artış gösterdi. Turizm gelirleri ise 2022 yılında 46,3 milyar dolar oldu.

Görüşmede, turizm sektörünün gelişimi için alınması gereken önlemler ve gelecek hedefleri de ele alındı. Bakan Ersoy, turizm sektörünün potansiyelini değerlendirmek ve Türkiye'nin turizm gelirlerini artırmak için çalışmalarda bulunacaklarını söyledi.

Turizm sektörünün temsilcileri, Bakan Ersoy ile yapılan görüşmenin olumlu geçtiğini belirtti. Sektörün sorunlarının çözümü ve gelecek hedeflerinin belirlenmesi için çalışmaların devam edeceği açıklandı.

Bakan Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 'Turizm sektörümüzün temsilcileriyle bir araya geldik. Sektörün gelişimi ve sorunları hakkında görüş alışverişinde bulunduk. Türkiye'nin turizm potansiyelini değerlendirmek için çalışmalarda bulunacağız' dedi.