Araç sürücüsüne saldırdı 185 bin lira ceza kesildi
Kağıthane'de trafikte yol verme tartışması yaşadığı hafif ticari aracın önünü kesen kadın motosiklet sürücüsü Z.Ö., hakaret ettiği Mert Ali B.'nin aracına vurdu.

Kağıthane'de dün saat 16.00 sıralarında Yahya Kemal Mahallesi'nde meydana gelen olayda, hafif ticari araç sürücüsü Mert Ali B., caddede seyir halindeyken kadın motosiklet sürücüsü Z.Ö. ile yol verme nedeniyle tartışmaya başladı.
Tartışmanın büyümesi üzerine Z.Ö., motosikletiyle aracın önünü kesti. Sürücüye hakaret eden Z.Ö., çevredekilerin 'Yapma ceza yersin' uyarılarına aldırış etmeden motosikletten inerek araca vurmaya başladı. Ardından aracın kapısını açan Z.Ö., cep telefonuyla görüntü alan Mert Ali B.'ye 'Kırarım o telefonunu' diyerek saldırdı.
Mert Ali B. ise tartışma sırasında '180 bin lira yazılacak sana' diye bağırdı. Yaşananlar cep telefonu kamerasına yansıdı. Polis ekipleri ise, sanal medyada paylaşılan görüntüler üzerine çalışma başlattı. Yapılan incelemede kadın motosiklet sürücüsünün Z.Ö. olduğu tespit edildi.
Z.Ö.'ye, 'Trafikte saldırı amacıyla başka bir aracı ısrarla takip etmek', 'Bu amaçla araçtan inmek' ve 'Kask takmamak' ihlallerinden toplam 185 bin lira para cezası uygulandı. Motosiklet 60 gün trafikten men edilirken, sürücünün ehliyetine ise 60 gün süreyle el konuldu.
Z.Ö. adli işlemler için polis merkezine teslim edildi. Olayın ardından Mert Ali B., yaşananları 'Benim aracımı durdurup, hakaret etti. Sonra aracıma vurmaya başladı. Çok korktum' sözleriyle anlattı.
Bu tür olayların önüne geçmek için trafikteki sürücülerin daha dikkatli ve sabırlı olması gerektiğini belirten trafik uzmanları, 'Trafik kazalarının çoğu, sürücülerin dikkatsizliği ve sabırsızlığı nedeniyle meydana geliyor. Sürücülerin trafik kurallarına uyması ve saygılı olması gerekiyor' dedi.