Antalya'da lüks site aidat tartışması mahkemelik oldu
Antalya'da lüks sitede oturan Hediye Hin, aidat ve ek ödemelerin yüksek oranda artırıldığı gerekçesiyle dava açtı.

Antalya'da 149 dairelik lüks sitede oturan Hediye Hin, aidat ve ek ödemelerin yüksek oranda artırıldığı gerekçesiyle dava açtı. Hin, aidatın 13 bin TL'den 20 bin TL'ye çıkarıldığını, 100 bin TL de ek ödeme talep edildiğini ve uygulamanın hukuksuz olduğunu söyledi.
Antalya'da bulunan 149 dairelik lüks sitede oturan Hediye Hin, sitede yönetim değişikliği yaşandığını ve yeni yönetimin aidatları yüksek oranda artırdığını iddia etti. Aidatın 13 bin TL'den 20 bin TL'ye çıkarıldığını ve ayrıca 100 bin TL ek ödeme talep edildiğini belirten Hin, bu uygulamanın hukuksuz olduğunu savunarak dava açtı.
Hin, 'Aidatları ödemiyoruz, çünkü hukuksuz. 100 bin TL ek ödeme talep ettiler, ben ödemedim. Şimdi dava açtım. Umarım hakkımı korurum' dedi. Site sakinleri de yüksek aidatlara ve ek ödemelere tepkili. Site yönetimi ise henüz konuyla ilgili resmi bir açıklama yapmadı.
Konu hakkında konuşan hukukçular, bu tür durumlarda tarafların uzlaşmaya varmalarını tavsiye ediyor. Hukukçu Mehmet Ali Kaya, 'Bu tür durumlarda taraflar arasında uzlaşma sağlanması önemlidir. Ancak taraflar anlaşmazlık yaşıyorsa, hukuki yollarla sorunu çözebilirler' dedi.
Antalya'da lüks sitede yaşanan aidat tartışması, benzeri sorunları yaşayan site sakinlerinin dikkatini çekti. Site sakinleri, 'Biz de aynı sorunu yaşıyoruz, umarım bu dava bize de ışık tutar' dedi.
Bu olayın benzerlerinin yaşanmaması için tarafların uzlaşmaya varmaları ve hukuki yollara başvurmamaları gerektiğini belirten Kaya, 'Tarafların uzlaşmaya varmaları, hem maddi hem de manevi olarak daha iyi sonuçlar doğurabilir' dedi.