Annenin günlüğü lösemi hastalarına umut oluyor
Öğretmen Yeter Şentürk, lösemi nedeniyle yaşamını yitiren kızı Rumeysa'nın hastalıkla mücadelesini kitaplaştırdı.

Öğretmen Yeter Şentürk, lösemi nedeniyle 11 yaşında yaşamını yitiren kızı Rumeysa'nın hastalıkla mücadelesini, tedavi sürecini ve ailesine öğrettiklerini, onun yarım kalan hayalini gerçekleştirmek amacıyla kitaplaştırdı.
Şentürk, kızının hastalığı sırasında yaşadıklarını, tedavi sürecindeki deneyimlerini ve ailesinin bu süreçteki mücadelelerini bir günlüğe yazdı. Bu günlük, lösemi hastaları ve aileleri için umut ve rehber olma özelliği taşıyor.
Rumeysa, 2019 yılında lösemi teşhisi konulduktan sonra, yaklaşık 2 yıl boyunca tedavi gördü. Bu süreç boyunca, ailesi ve yakınları onun yanında yer aldı. Yeter Şentürk, kızının hastalığı sırasında yaşadıkları her şeyi bir günlüğe yazmaya karar verdi.
Şentürk, 'Kızımın hastalığı sırasında yaşadıklarımızı, tedavi sürecindeki deneyimlerimizi ve ailesinin bu süreçteki mücadelelerini bir günlüğe yazdım. Bu günlük, lösemi hastaları ve aileleri için umut ve rehber olma özelliği taşıyor.' dedi.
Kitap, lösemi hastaları ve aileleri için önemli bir kaynak olma potansiyeli taşıyor. Şentürk, 'Kızımın yarım kalan hayalini gerçekleştirmek istiyorum. Lösemi hastaları ve aileleri için bu kitap umut ve rehber olacak.'
Yeter Şentürk, kitabın lösemi hastaları ve aileleri için bir kaynak olacağını belirterek, 'Bu kitap, lösemi hastaları ve aileleri için önemli bir kaynak olacak. Kızımın hastalığı sırasında yaşadıklarımızı, tedavi sürecindeki deneyimlerimizi ve ailesinin bu süreçteki mücadelelerini anlatıyor.'