Ana Sayfa
Spor

A Milli Futbol Takımı Los Angeles'ta ilk idmanını yaptı

A Milli Futbol Takımı, 26 Haziran'da ABD ile karşılaşacak, Los Angeles'taki ilk antrenmanını yaptı.

24 Haziran 2026 05:151 görüntülenmeKaynak: AA Güncel
A Milli Futbol Takımı Los Angeles'ta ilk idmanını yaptı

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki üçüncü ve son maçında 26 Haziran Cuma günü TSİ 05.00'te ABD ile karşılaşacak. Milli takım, karşılaşmanın oynanacağı Los Angeles'ta ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Los Angeles kentindeki Dignity Health Sports Park'ta yapılan idmanda, teknik direktör Vincenzo Montella yönetiminde 1 saat 20 dakika süren antrenmanda futbolcular, koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. İdmanın ikinci bölümünde pas çalışması yapan milli futbolcular, daha sonra çift kale maç yaptı.

Antrenmanda, sakatlığı bulunan ve takımla çalışmalara başlayacağı tarih merak konusu olan Merih Demiral'ın yanı sıra Juventus'a transferi kesinleşen Kenan Yıldız da yer almadı. Milli takımın kalecileri, çalışmanın son bölümünde gole dönüşen şutlarla maç izleme alıştırması yaptı.

A Milli Futbol Takımı, yarın TSİ 03.00'te gerçekleştireceği ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek. Milli takımın, Los Angeles'taki son antrenmanı 25 Haziran Salı günü TSİ 02.00'te yapılacak.

2026 FIFA Dünya Kupası'nda oynanacak Türkiye-ABD maçı, 26 Haziran Cuma günü TSİ 05.00'te Los Angeles kentindeki SoFi Stadı'nda oynanacak. Bu maç, A Grubu'nda yer alan iki takımın üçüncü ve son karşılaşması olacak.

Türkiye, A Grubu'nda oynadığı ilk iki maçta Japonya'ya 1-0 yenilmiş, ikinci maçında ise Kuzey Kore'yi 2-1 mağlup etmişti. ABD ise ilk maçında Kuzey Kore'ye 4-0 kazanırken, ikinci maçında Japonya ile 1-1 berabere kalmıştı.