57. Piyede Alayı Gelibolu'da saygı nöbeti tutuyor
Gelibolu 2. Kolordu Komutanlığına bağlı 57. Piyede Alayı, şehitlikte saygı nöbetine başladı.

Çanakkale'nin Gelibolu ilçesindeki 2. Kolordu Komutanlığına bağlı 57. Piyede Alayı, 57. Piyede Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde saygı nöbetine başladı.
Alaydan yapılan açıklamaya göre, her yıl続け edilen geleneksel saygı nöbeti, 57. Piyede Alayı'nın kuruluş yıldönümü kapsamında gerçekleştiriliyor.
57. Piyede Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde düzenlenen tören, saat 09.00'da başladı. Törende, şehitlerin anısına saygı nöbeti tutuldu, Kur'an-ı Kerim okundu ve dua edildi.
Saygı nöbeti, 24 saat boyunca devam edecek.
Gelibolu 2. Kolordu Komutanı Tümgeneral Mustafa Duman, törende yaptığı konuşmada, 57. Piyede Alayı'nın Gelibolu'da önemli bir görev üstlendiğini belirtti.
57. Piyede Alayı'nın, Çanakkale Savaşları'nda önemli bir rol oynadığını hatırlatan Duman, şehitlerin anısını yaşatmak için her yıl olduğu gibi bu yıl da saygı nöbeti tutacaklarını söyledi.