
Türkiye'nin Enerji Dönüşümü 3 Temel Konuya Odaklandı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandığını açıkladı. Bunlar enerji arz güvenliği, enerji bağımsızlığı ve 2050'lerin başına kadar karbon nötr ekonomi hedefidir.



